Friday, October 10, 2008

Duit Raya

Hello geng! hehe...
Labih seminggu sudah Raya ani...Banyak dapat duit raya?
aaaahhhh? apa? tuha udah? kekekekeke...sabar geng sabar...masa kamu dah tamat...giliran kami pulak ye? keh keh keh....

Bagi kanak2 di hari Raya ani ..iatah masa nya makan kek dan kerupok sepuas puasnya nie seperti aku... keh keh keh... Duit Raya atu sebagai bonus saja tu...aku ani kanak2 mana tau kira...hehehe...tapi memblog pandai...haha..apakan....

Iatah kan speaking of duit raya ani....sudah kamu kerumah ku? Mun nda rugi....meliat kamu nie...Nenek K ku ani sibuk memasuk kan usin ke dalam sarung surat the day before Raya...Dun worry my friend...datang saja...kek ada masih...kuih pun ada...kerupok...hmmm habis kali ulih ku...hehehe..nda apa ku suruh Nenek goreng lagi.... tapi ku liat masih ada envelope dalam laci atu...hehehe...antah berisi kah nda...haha..So datang saja..haha.



Ah ani gambar waktu Abg Raiyan bagi ku duit raya or ampau nya orang...




Ah dan yang ani ... Abg Syazwan (esehmen) mengunjuki Adek Haiqal duit raya...




Iatah bah..cakap pasal duit raya ani...aku alum lagi mengira brapa collection ku...biasa nya mummy buat by the end of the Raya.. then baru tah masuk kan nya ke bank...Arah account c Manja ku..hehehe...Awu manja nieee aku aniiii...apakan...hehehe...Iatah kan...kan mengambil kesempatan ani untuk mengucapkan Makasihhhh banyak2 kepada semua yang mengunjuki aku sarung surat ampau ani....hehehe...Jangan jara...Lain tahun buat lagi...hehehe...
Halal kan makan minum ku...Maaf kan daku kalau meningalkan chap jari arah pintu kaca kamu kah, ceramin kaca kah apakah..pokoknya mengamah kan rumah kamu...u know...leaving my marks....ampun beribu ampun...c Haiqal tu c Haiqal...hahaha

Dan kepada Neneks, Ninis dan keluarga ku tercinta...Makasih banyak2...Btw mengambil juga kesempatan dalam kesempitan ini untuk mohon ampun pada Nenek A....Awu bah awu bah...aku yang memachahkan bohemia nenek atu...Uwaaa...awu aku tu...Ampun Nenek ah....And kepada Haiqal and Raiyan...hehehe sorry ah ku tuduh kamu...ekekeke...Jgn marah ah... Love you all. Gudnite....hehe